Trei arhitecți din Slovacia au venit cu o idee inovatoare, de a trasforma mai multe panouri publicitare în locuințe pentru oamenii străzii.
Ei vor astfel să rezolve problema oamenilor fără adăpost, o problemă cu care se confruntă tot mai des marile orașe din întreaga lume.
Michael Polaceck, Matej Nedorolik și Martin Lee Keniz și-au dezvoltat ideea în cadrul proiectului Gregory, care reprezintă un concept de locuințe sociale moderne, construite în interiorul unor panouri publicitare amplasate pe marginea șoselelor.
Interiorul panourilor publicitare, ca o casă modernă
Dacă aspectul exterior rămâne cel al unui panou publicitar, interiorul ar urma să fie cel au unei case moderne, împărțit astfel încât să încapă o baie, un dormitor și o bucătărie. Fiecare încăpere ar urma să fie dotată cu finisaje moderne, mobilier și dotări de ultimă generație care ulterior să fie puse la dispoziția oamenilor străzii.
Astfel, cei trei arhitecți au propus prin proiectul lor optimizarea panourilor publicitare ridicate la marginea șoselelor și a autostrăzilor, potrivit casadex.ro.
Cu pereții exteriori placați cu panouri publicitare, locuințele astfel obținute se vor autofinanța, generând venituri pentru acoperirea costurilor de întreținere, dar și pentru construcția altor case de același tip.
Chiar și așa, costurile de construcție, finisare și dotare a primului panou publicitar transformat în locuință pentru oamenii străzii ar urma să ajungă la 50.000 de euro, bani pe care arhitecții slovaci vor să-i strângă din donații.
Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: