Nu doar românii sunt înnebuniți după reduceri. Francezii se bat pe Nutella în supermarketuri

nutella
Crema Nutella. Foto: A. Kniesel via Wikimedia Commons

O campanie de reduceri la crema de ciocolată cu alune Nutella a provocat scene violente într-un lanț de supermarketuri din Franța, unde sute de clienți au vrut să profite de discount-ul oferit.

Magazinele Intermarche au oferit o reducere de 70 la sută la Nutella, coborând prețul de la 4,5 euro la 1,4 euro. Poliția a fost chemată să intervină atunci când mai mulți iubitori ai delicioasei creme au început să se împingă și să se bată.

”Se poartă ca animalele. O femeie a fost trasă de păr și o doamnă în vârstă a primit o cutie în cap, o alta avea o mână însângerată”, a spus un client, citat de BBC.

”Am încercat să intervenim între clienți, însă ne-au împins, nu ne-au lăsat”, a spus un angajat Intermarche, care a reușit să vândă tot stocul de Nutella în doar 15 minute. Un cumpărător s-a ales cu un ochi vânăt.

Nu este pentru prima oară când francezii se bat pe Nutella. Produsă de compania Ferrero, această cremă de ciocolată și alune se consumă în cantități uriașe în lume: peste 365 de milioane de kilograme în fiecare an în peste 160 de țări.

Nutella are o istorie care începe în anii 1940, în regiunea Piedmont, din Italia, faimoasă pentru alunele care cresc aici.

Reducerile de preț au provocat și în România numeroase incidente similare, cu oameni care se bat pe un produs electrocasnic, pe tigăi sau alte obiecte care beneficiau de discount-uri considerabile.

Ziarist sportiv al Greatnews. A început la Evenimentul Zilei, în 2008. De atunci, a colaborat și cu HBO Club, Yahoo! News România și Sport News. Pe lângă materialele despre sport, abordează, cu precauție, și anumite știri externe.