Compania Lufthansa își dă în judecată un pasager deoarece acesta nu a zburat și pe ultimul segment de zbor al călătoriei. Neprezentarea pentru ultimul segment de zbor a devenit o practică tot mai comună printre cei care vor să obțină bilete mai ieftine exploatând sistemul de reduceri oferite de liniile aeriene, relatează publicația „The Independent”.
Linia aeriană germană îl acuză pe pasager că a cumpărat biletul cu escală fără să aibă intenția de a zbura și pe ultimul segment al călătoriei.
Prima instanță de judecată a decis în favoarea pasagerului, însă Lufthansa a primit permisiunea de a face apel la sentința dată de judecător.
Multe linii aeriene vând la ora actuală zboruri directe între două orașe la prețuri mult mai mari decât atunci când după cele două orașe zborul continuă într-un al treilea oraș. De exemplu, un test realizat de „The Independent” arată că pentru o călătorie de la Moscova la Paris în septembrie 2019 un bilet costa 217 lire sterline. Însă un bilet ce folosea același zbor de la Moscova la Paris și căruia i se adăuga un segment de zbor până la Londra costa numai 72 de lire, așadar o treime din preț.
Deși practica de a cumpăra un astfel de bilet fără a intenționa să te prezinți și pentru ultimul segment de zbor este interzisă de liniile aeriene, iar multe companii îi avertizează pe pasageri că le vor cere diferența de bani, tot mai mulți oameni profită de acest sistem pentru a zbura ieftin.
Până acum însă, niciun pasager nu a fost dat în judecată pentru o astfel de practică, însă se pare că Lufthansa vrea să dea un exemplu în acest sens.
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: