Litoralul românesc și Delta Dunării, promovate în premieră la Londra

sursa: asociatia-litoral.ro

Litoralul românesc și Delta Dunării vor fi promovate la unul dintre cele mai importante târguri de turism din lume, World Travel Market (WTM), de la Londra.

Reprezentanții Asociației Litoral – Delta Dunării vor fi prezenți la Londra în perioada 3 – 6 noiembrie, la Târgul care sărbătorește anul acesta 35 de ani de la înființare.

World Travel Market reunește în fiecare an peste 5.000 de expozanți, din peste 180 de țări și regiuni și adună peste 50.000 de participanți și vizitatori pe întreaga perioadă de desfășurare.

De asemenea, World Travel Market este unul din cele mai importante și renumite târguri de turism din lume, facilitând crearea unei rețele între companii din întreaga lume, întâlniri de afaceri și stabilirea de parteneriate.

“Participarea Asociației Litoral – Delta Dunării la acest târg este o premieră. Până în prezent, litoralul și Delta Dunării au mai fost promovate pe plan extern în acest an prin participarea la târgurile de turism de la Berlin și Bruxelles, precum și în conferința de presă la Chișinăau”, se arată într-un comunicat al Asociației.

Asociația Litoral-Delta Dunării va prezenta, în cadrul acestei ediții a târgului WTM, două spectacole dedicate special promovării stațiunii Mamaia.

De asemenea, pentru această ocazie, au fost realizate primele materiale de promovare în limba engleză, ce vor fi distribuite la acest târg participanților și expozanților din toate colțurile lumii.

Realizarea Broșurii generale de prezentare Mamaia și a Broșurii de nightlife „Mamaia – Party till dawn” a fost finanțată din fondurile ce provin din colectarea Taxei de Promovare ce se aplică în stațiunea Mamaia.

„Participăm în premiera la ediția 2014 a Târgului Internațional de Turism World Travel Market, în spațiul dedicat României și pus la dispoziție de Autoritatea Națională pentru Turism. Va urma participarea la Târgul de Turism de la Varșovia, în aceeași lună noiembrie, ca parte din strategia de promovare externă pe care noi o derulam, în vederea atragerii de turiști străini către destinațiile noastre. Cu această ocazie, anunțam hotelierii , agențiile de turism și operatorii privați de pe Litoral și din Delta Dunării ca pot participa gratuit la Târg în standul nostru, pentru a-și promova ofertele de vacanță. În premieră, am realizat primele materiale print de promovare a stațiunii Mamaia, din Taxa de promovare, materiale pe care le poate primi orice operator privat din stațiunea Mamaia, la cerere. Aici sunt banii Dumnealor!”, a declarat Corina Martin, președintele Asociației Litoral – Delta Dunării.

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.