Handsome Monk Coffee House: ideea care i-a adus unui antreprenor 400.000 €

handsome monk coffee house
Foto: Handsome Monk Coffee House / Facebook

Antreprenorul Călugăru Frumosu din București a fondat anul trecut cafeneaua Handsome Monk Coffee House și a obținut în primul an de activitate o cifră de afaceri de 400.000 de euro, relatează „Ziarul financiar”.

În 2018 el vizează afaceri de 500.000 de euro, în creştere cu 25% faţă de primul an.

Cafeneaua Handsome Monk se află în centrul comercial ParkLake şi a necesitat o investiţie de 300.000 de euro.

În cafenea lucrează cinci angajaţi, echipa de barista şi managerii de cafenea.

„Conceptul adus pe piaţă înglobează două tipuri de activităţi: Self Service şi Brew Coffee Bar, principala activitate fiind cea de servire la bar, iar prin barul de brewing clienţii au posibilitatea de a experimenta prepararea cafelei în moduri originale, de a realiza reţete unice, devenind astfel participanţi activi în lumea cafelei”, a explicat Călugăru Frumosu, proprietarul cafenelei Handsome Monk, pentru sursa citată.

Handsome Monk Coffee House: “Încurajăm educarea consumatorilor de cafea”

„Dragostea pentru cafea a făcut totul posibil. Prin dăruire, pasiune şi dedicare, a luat naştere acest concept. Pentru noi, cafeaua este mai mult decât o cafea. Este o poveste, o legendă, un mit, ceva ce descoperi doar prin studiu intens, prin întoarcerea la origini şi parcurgerea traseului istoric, în jurul lumii, până în prezent. Ne-am lăsat purtaţi în această călătorie, am desluşit misterele lumii cafelei şi ne-am găsit inspiraţia în originile “licorii magice”, care ne face dimineţile mai frumoase, în fiecare zi”, se arată pe siteul cafenelei.

Creatorii Handsome Monk Coffee House mai arată că și-au propus să împărtăşească „acest dar minunat oferit de natură” în „moduri cât mai originale, având tot timpul în minte, însă, rădăcinile cafelei”.

“Încurajăm educarea consumatorilor de cafea şi dezvoltarea cultului cafelei în rândul acestora. În jurul acestui scop, devenit deja o valoare esenţială în ADN-ul brandului Handsome Monk, dorim să aducem în atenţia consumatorilor cafeaua scurtă, preparată corect, care înglobează doza optimă de cofeină şi proprietăţile benefice pentru organism, gustul pur şi calitatea cea mai înaltă a cafelei. Momentele petrecute la noi în cafenea vrem să fie memorabile, să oferim o experienţă completă, nu doar o cafea. Prin experienţă completă, ne referim la primul impact, cel la nivel senzorial (văz, miros, auz, gust), iar apoi, odată cu pătrunderea în cafenea, oferirea unui bagaj de informaţii, de cunoaştere, de iniţiere în lumea cafelei”, continuă descrierea brandului.

handsome monk coffee house
Foto: Handsome Monk Coffee House / Facebook
handsome monk coffee house
Foto: Handsome Monk Coffee House / Facebook
handsome monk coffee house
Foto: Handsome Monk Coffee House / Facebook
handsome monk coffee house
Foto: Handsome Monk Coffee House / Facebook
handsome monk coffee house
Foto: Handsome Monk Coffee House / Facebook

Corporatiștii care au plecat din companii ca să facă gem

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.