Experiența unui român în minivacanța de Rusalii: „Au reușit să ne gonească de pe litoralul românesc încă o dată”

Hotel Sirena din Saturn

Hotel Sirena din Saturn. Foto: avenuehotels.ro

Un turist român a trecut printr-o experiență neplăcută în minivacanța de Rusalii, pe care a ales să o petreacă alături de familie în stațiunea Saturn, unde nu mai fusese de aproximativ 25 de ani.

Valentin Bunea a povestit întreaga experiență în grupul de turism „Vacanțe sub 500 de euro”. A ales Hotel Sirena și a plătit un avans de 1.600 de lei, urmând să mai plătească încă 1.250 de lei la cazare. Prețul total era 2.850 de lei pentru 2 adulți și 3 copii, all inclusive.

Ajunși la cazare, au descoperit că apartamentul nu arăta tocmai bine: „apa curgea din cădița de la baie, scurgerea era ruginintă, canapeaua extensibilă ziceai că se rupe, un singur scaun pe balcon, televizorul prindea purici, nu programe.”

Deși din discuția purtată anterior pe chat cu reprezentanții hotelului li s-a spus că puteau să mănânce de prânz din ziua în care se cazau, nu s-a întâmplat așa: „Știam că putem intra cu prânz și ieși cu mic dejun, din discuția de pe chat. Nici vorbă de așa ceva. Nu se poate, ni se spune de către managerul de hotel, să îi mulțumim că ne-a făcut deja un favor și ne-a cazat mai devreme. Copiilor le era foame, că nu mâncaseră nimic, știind că intrăm cu prânzul. Dacă vrem să mâncăm de prânz la ei, să achităm 60 lei de persoană și 35 de copil, copiii sub 8 ani nu plătesc. La căldura de afară, cu un copil de 2 ani și 2 mai măricei, nu mai puteam ieși să căutăm alt restaurant așa că am decis să plătim acolo și să mâncăm, fără băuturi.”

Turistul român a mai povestit că mâncarea servită la restaurant a fost foarte proastă: Efectiv, când am gustat aripioarele, mi-a venit instant să vomit. Și credeți-mă nu sunt un mofturos la mâncare. Plecăm mai mult nemâncați de la masă în speranța că seara va fi mai bine. Vine masa de seară. Roșiile și castraveții de la prânz, niște spaghete nefierte și niste penne la fel, crude. Mâncăm niște mămăligă nefiartă cu smântână și mergem la culcare că suntem obosiți.”

A doua zi, micul dejun a fost OK, a mai povestit turistul, însă mesele de seară și de prânz au fost la fel de proaste și în zilele următoare: „Vine cina de duminică…cartofi fierți în ulei, paste nefierte, aripioare la cuptor crude, șnițel din cotlet de porc din care curgea sângele, piept de pui uscat, celebra brânză cu smântână și mărar, nelipsită din orice masă, fie mic dejun, prânz sau cină. Prin urmare, plecăm în oraș să mâncăm de seară, după ce am achitat all inclusive, ca să nu culcăm copiii cu burta goală.”

„Vine ziua plecării. Având în vedere că aveam drum de mers și toată lumea pleca spre casă, drumul fiind aglomerat, luăm decizia să plecăm după micul dejun. Având și prânzul plătit, rugăm la recepție ca, în contul prânzului, să ne dea câteva sticle de apă și de suc să avem pe drum. Mi se răspunde de aceeași manageră că ea nu are cu ce să ne ajute, că este alegerea noastră că plecăm fără să mâncăm de prânz (…) Prin urmare, mulțumesc personalului fizic de la recepție, de la bucătăria Hotelului Sirena, care prin atitudinea respingătoare față de turișiti – nu vorbesc aici doar de mine, ci și față de alte persoane – au reușit încă o dată să ne gonească de pe litoralul românesc.”


Cele mai noi articole ale noastre:

Exit mobile version