Cel mai mare proiect de promovare a Bucureștiului. „Îl aducem pe harta destinațiilor preferate”

Experience Bucharest
Foto: Experience Bucharest

Experience Bucharest, cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului, anunță organizarea conferinței ”How to promote the capital of Romania” („Cum să promovăm capitala României”), un eveniment dedicat celor mai bune practici de marketing online internațional în turism, la care vor participa peste 100 de invitați speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnaliști de travel, persoane publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmărită de un număr de peste 10 milioane de persoane din întreaga lume.

Conferința va avea loc vineri, 12 mai 2017, între orele 10.00-15.00, la Hotel Radisson Blu din București, se arată într-un comunicat de presă remis GreatNews. Conferința se adresează creatorilor de conținut de travel, jurnaliștilor de travel, specialiștilor în social media și a celor din agenții de branding și creație, profesioniștilor din turism și persoanelor pasionate de călătorii. Participanții la conferință vor afla exemple de conținut si promovare prin intermediul platformelor de social media.

”Ne bucurăm că vom deschide proiectul Experience Bucharest cu această conferință pentru specialiști, la care avem confirmați 16 invitați speciali internaționali. Doar aceștia comunică către o audiență online de peste 5 milioane de persoane. Prin această provocare vom aduce Bucureștiul pe harta destinațiilor turistice preferate din Europa de Est”, a declarat Tudor Maxim, fondatorul Experience Bucharest.

Speakeri conferință:

Kash Bhattacharya din Madeira, Portugalia – Bloggerul anului 2016 – National Geographic Traveller Reader Awards
Razvan Pirjol din București, Romania–Președinte Bucharest Tourism Board și Președinte Skal International Romania
Siya Zarrabi din Toronto, Canada – Travel Vlogger, YouTuber, Videographer și Speaker Motivațional
Kristen Sarah din Toronto, Canada – YouTuber, Travel & Lifestyle Blogger
Dave and Debbie din Toronto, Canada – câștigătorii premiului cel mai bun blog de turism în 2015 și 2014 din partea Society of American Travel Writers
Alyssa Ramos din Los Angeles, USA – Travel Blogger și Social Media Influencer
Kat Von B din Los Angeles, USA – Blogger specializat pe Luxury Travel și Tehnologie
Anouska din Irlanda- Blogger și Vlogger de Travel, Lifestyle și Personal Style
Michael Schulz din Berlin, Germania – top Instagrammer din Germania

Cei interesați de conferință se pot înscrie AICI.

Experience Bucharest
Foto: Experience Bucharest

Experience Bucharest (www.experience-bucharest.com) este cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului realizat vreodată, care se va desfășura în perioada 12-16 mai 2017 în București.

Experience Bucharest este primul proiect voluntar al comunității Travel Massive România, o organizație non-profit internațională, proiect în care sunt implicați peste 100 de voluntari. Prin acest proiect, Bucureștiul este promovat la nivel mondial prin intermediul unui număr de 100 persoane influente în mediul online din domeniul călătoriilor și turismului individual.

Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinația preferată din Europa de Est a turiștilor și călătorilor independenți.

Experience Bucharest este o inițiativă independentă, la care se poate alătura orice autoritate publică, instituție, companie sau persoană independentă care dorește să se implice în promovarea Bucurestiului. Există și o pagină de crowfunding pe platforma @YouCaring, unde se pot implica toți cei care doresc să susțină prin donații organizarea acestui eveniment.

Organizatorii Experience Bucharest au pregătit pentru cei 100 invitați o conferință despre cele mai bune practici de marketing în turism pentru promovarea Bucureștiului, peste 40 de tururi și experiențe de turism alternativ, petreceri de socializare și multe alte experiențe unice. Toate acestea vor fi posibile cu implicarea zecilor de parteneri care vor oferi cazare prin intermediul Federației Industriei Hoteliere din România, vor pune la dispoziție locații pentru evenimente, vor asigura mesele și transportul invitaților. Timp de patru  zile, fiecare participant își va putea alege programul, optând pentru participarea la activitățile propuse de organizatorii evenimentului.

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.