Cel mai mare magazin online din România, eMAG, este în căutare de angajați pentru mai multe puncte din țară.
Întreaga listă de locuri de muncă la eMAG o găsiți – AICI.
Unul dintre posturi este cel de tehnician livrare și probe în showroom. Cei care sunt interesați de un astfel de post au printre atribuții să verifice și să testeze produsele achiziționate de clienți, să completeze certificatele de garanție pentru produsele livrate sau să ofere servicii de asamblare clienților care au achiziționat componente. Mai multe detalii găsiți – AICI.
Cei care vor să se angajeze consultanți de vânzări trebuie să aibă bune abilități de comunicare, cunoștințe tehnice despre produse IT sau „atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, capacitatea de a relaționa cu ușurință, orientare către client și ușurință în luarea deciziilor”.
Se oferă „pachet salarial competitiv, politică de beneficii atractivă, program de integrare într-o echipă tânără și dinamică, acces la ultimele tehnologii și echipamente IT, acces la un mediu de lucru prietenos și profesionist unde vei învăța în fiecare zi și îți vei dezvolta cariera”. Mai multe detalii găsiți – AICI.
eMAG mai caută și un analist raportare. Acesta trebuie să creeze rapoarte conform cerințelor de business, să dezvolte analize privind fluxul de lucru din depozit pe baza datelor interne, să analizeze și să transmită constant rapoarte agreate de managementul depozitelor, să mențină o relație bună cu zona operațională, să ofere feedback constant ariei operaționale în vederea îmbunătățirii procesului de lucru, să propună soluții de îmbunătățire a rapoartelor. Mai multe detalii găsiți – AICI.
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: