O tânără din Argeș care în 1996 a ajuns în Statele Unite pentru a-și urma visul a ajuns să aibă un succes mondial cu casa de parfumuri de lux pe care a deschis-o alături de soțul său.
Mădălina Stoica-Blanchard are 41 de ani, iar viața i s-a schimbat complet acum două decenii, când a urmat la Universitatea din New York studii destinate pregătirii de experți în industria frumuseții. Mădălina a urmat programul „Cosmetic and Fragrances Marketing & Management” al universității americane și devenit expert în industria parfumurilor de lux. Apoi, a ales Franța pentru a-și dezvolta o afacere în domeniul parfumeriei.
Anul trecut, eforturile Mădălinei și ale soțului său au fost răsplătite cu vârf și îndesat, parfumul lor fiind numit drept cel mai bun din lume.
Cei doi s-au cunoscut în timpul unei vizite a Mădălinei la Paris. Întâlnirea avea să îi schimbe viața tinerei românce, care a decis să părăsească Statele Unite și să revină în Europa, dar nu în România, ci în Franța.
”Deşi brand-ul JUL ETMAD Paris s-a născut cu câţiva ani mai târziu după întâlnirea noastră la Paris, sunt convinsă că prima cărămida a fundaţiei Casei JUL ET MAD a fost pusă în momentul în care privirile noastre s-au întâlnit. Povestea noastră de dragoste stă atât la baza brand-ului nostru, cât şi a unuia dintre primele parfumuri lansate, ”Terrasse à St-Germain”, un parfum excepţional, ce evocă un coup de foudre pe terasa unei cafenele pariziene, într-o primăvară înmiresmată, şi care, la doar patru luni de la lansare, ne-a adus Oscarul industriei şi recunoaşterea mondială: premiul Fifi Awards la categoria Indie, decernat de prestigioasa fundaţie „Fragrance Foundation” din New York”,spune Mădălina, într-o discuție cu adevarul.ro.
Consacrarea casei JUL ET MAD Paris şi recunoaşterea definitivă ca expert în industria mondială a parfumurilor de lux s-au confirmat în 2016, când «Néa», o esenţă oriental-florală de o originalitate şi eleganţă inegalate, a obţinut Premiul I la categoria „Excellence in Perfumery”, fiind desemnat cel mai bun parfum din lume la «Art and Olfaction Awards» în Los Angeles, o cursă la care participă toate mărcile de nişă din lume, de la cele consacrate până la cele mai mici, artizanale.
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: