De profesie contabilă, Cristina Dărvăreanu din București a fost dintotdeauna o iubitoare a deserturilor, așa că la un moment dat a decis să își lanseze propria afacere în acest domeniu: Palmiye. Acum, la 2 ani de începerea businessului, are o cifră de afaceri de 120.000 de euro pe an.
Cristina Dărvăreanu a cumpărat în urmă cu 2 ani un laborator de deserturi, iar în 2016 și-a lansat și o cofetărie în centrul comercial Promenada Mall, relatează businessmagazin.ro. Brandul Palmiye se bazează atât pe vânzări de dulciuri în cofetărie, cât și online.
„Mi-am dorit dintotdeauna să fiu antreprenoare, să transform o pasiune în afacere“, a povestit Cristina Dărvăreanu pentru sursa citată.
Investiţia iniţială a fost de 50.000 euro, însă pe parcursul ultimilor doi ani a cumpărat echipamente cu o valoare de peste 50.000 de euro. Astfel, până în acest moment, a ajuns la o investiție de 100.000 de euro din surse proprii.
Gama de produse a Palmiye cuprinde peste 50 de sortimente – dulci, mai puţin dulci şi dietetice (fără zahăr). Printre produsele vândute se numără:
– torturile (aniversare, de nuntă, de botez, pentru copii etc)
– candy bar (macarons, cupcakes, acadele, turtă dulce etc)
– praline, fursecuri, eclere
– prăjituri, mini-prăjituri, biscuiți, tarte
– produse de patiserie (dulci sau sărate)
Acum, Cristina Dărvăreanu vrea să deschidă un al doilea punct de vânzare Palmiye, în Centrul Vechi din Bucureşti.
Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: