Doi tineri antreprenori români fac 70.000 € / an. Afacerea care le-a adus succesul

contemporia ioana streza

Ioana Streza. Foto: Facebook

Doi antreprenori din Bucureşti au pus bazele unui atelier de bijuterii – Contemporia – și au ajuns la afaceri de aproape 70.000 de euro pe an, relatează „Ziarul financiar”.

Ioana Streza şi Alexandru Burlacu, cei doi antreprenori care au pus bazele atelierului de bijuterii Contemporia din Capitală, au ajuns anul trecut la afaceri de peste 60.000, în creştere cu aproape 60% faţă de anul 2016.

„În anul 2017 am realizat o cifră de afaceri de circa 60.000-70.000 de euro. Începând din noiembrie anul trecut, atât eu, cât şi Ioana am renunţat la joburile pe care le aveam şi ne dedicăm doar atelierului“, a spus Alexandru Burlacu pentru sursa citată.

Preţul unui produs Contemporia porneşte de la 20 de euro şi poate ajunge şi la 1.000 de euro.

„Contemporia s-a născut din viziunea și pasiunea comună a doi tineri designeri români pentru bijuteria contemporană. Ioana Streza și Alex Burlacu au înființat propriul atelier în București și au început să lucreze împreună în domeniul bijuteriei din 2014, la un an de la absolvirea școlii de bijuterie contemporană Assamblage. Au participat împreună și individual la expoziții, concursuri și târguri de profil: Autor, Made in Ro, International Jewelry London 2015, etc”, se arată pe siteul atelierului.

Fiecare bijuterie este realizată manual, în serie mică sau unicat. Piesele sunt prelucrate din metale prețioase, iar calitatea lor este garantată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului.

Contemporia – tehnici străvechi, design modern

„Drumul parcurs de fiecare piesă începe cu un concept și o schiță pe hârtie, se continuă în atelier, unde prinde viață cu ajutorul focului și sub loviturile de ciocan, în final bijuteria este finisată cu grijă, rezultatul fiind o poveste desăvârșită în metal. Tehnicile de creație nu se diferențiază cu mult de cele practicate acum 1000 de ani, iar materialele folosite cu predilecție sunt argintul, aurul, pietrele prețioase și semiprețioase, așa numitele materiale clasice când vine vorba de bijuterie. Având la dispoziție aceste tehnici și această materie primă, rezultatul este cu atât mai spectaculos cu cât formele, texturile și culorile sunt neașteptate, pline de fantezie, inspirate de contemporaneitate”, continuă descrierea de pe siteul Contemporia.

„Bijuteriile Contemporia sunt create pentru a fi extensii ale personalității celui sau celei care alege să le poarte, nu doar elemente ce completează ținuta vestimentară. Sunt dedicate persoanelor deschise, lipsite de prejudecăți care îndrăgesc arta și privesc bijuteria ca pe un obiect în care creatorul a investit în primul rând suflet”, mai spun cei doi bijutieri.

În viitor, cei doi tineri vor să deschidă și un showroom, unde să aibă întâlniri săptămânale cu clienții.

Foto: Facebook
Foto: Facebook
Foto: Facebook
Foto: Facebook
Foto: Facebook

Dacă v-a plăcut acest articol și vreți să citiți și despre alte idei de afaceri, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos:



Cele mai noi articole ale noastre:

Exit mobile version