Cele mai scumpe reclame difuzate vreodată în România

Meciul de deschidere al Campionatului European de Fotbal, pierdut de România în fața țării-gazdă, Franța, cu 2-1, a fost urmărit la televizor de 4,7 milioane de români.

Dintre ei, 4,5 milioane au privit meciul pe postul Pro TV. Postul a avut o cotă de piață de 71 la sută pe segmentul de audiență relevant pentru publicitate, între 18 și 49 de ani. Este un record absolut pentru un post TV românesc.

Potrivit jurnalistului Cătălin Tolontan, Pro TV ar fi cerut 1,200 de euro pentru fiecare punct de rating în timpul pauzelor de publicitate. Astfel, postul TV ar fi obținut 27.000 de euro pentru fiecare 30 de secunde de reclamă în timpul pauzei – aceasta fiind cea mai mare sumă plătită vreodată pentru un spot publicitar în România.

Un sfert din reclame din pauza partidei de la Paris au fost pentru case de pariuri.

Estimările făcute de paginademedia.ro susțin că Pro TV a câștigat cel puțin 400.000 de euro doar din reclamele difuzate între cele două reprize ale meciului de deschidere al turneului final.

Dacă Dolce Sport, cealaltă televiziune care transmite meciuri de la Euro 2016, nu reușește să atragă un public numeros, având și o acoperire mai slabă în țară, Pro TV se descurcă de minune.

Anglia – Rusia (1-1), al doilea meci transmis de postul de pe Bulevardul Pache Protopopescu, a strâns în fața televizoarelor din România aproape 2 milioane de oameni.

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Recomandările editorilor GreatNews:

Lecție de bunătate. Frizerul care îi tunde gratuit pe oamenii străzii
Transfăgărășanul i-a cucerit pe americani. Ford spune că este cel mai bun drum din Europa
Fermele verticale. Tot ce trebuie să știi despre noua mare idee din agricultură