De la serviciile proaste oferite la bord la întârzieri nedorite, compania aeriană pe care o alegi pentru a zbura spre destinația dorită poate să contribuie destul de mult la o experiență negativă în timpul unei vacanțe, relatează bloomberg.com.
În fiecare an, compania FlightStats alcătuiește o listă ce cuprinde liniile aeriene care au cea mai bună performanță când vine vorba de respectarea orelor de plecare / sosire.
Pentru anul 2016, cele mai proaste companii aeriene, adică cele care au avut cele mai multe întârzieri și anulări de zboruri, sunt următoarele:
10. Hainan Airlines (30,3% șanse de întârzieri)
9. Korean Air (31,74%)
8. Air China (32,73%)
7. Hong Kong Airlines (33,42%)
6. China Eastern Airlines (35,8%)
5. Asiana Airlines (37,46%)
4. Philippine Airlines (38,33%)
3. Air India (38,71%)
2. Icelandair (41,05%)
1. El Al (56%)
Lista completă a companiilor aeriene interzise în Uniunea Europeană
Iată și cele mai bune 10 companii aeriene din lume cât vine vorba de respectarea timpilor de zbor:
10. Qantas (15,7%)
9. TAM Linhas Aereas (14,93%)
8. Delta Air Lines (14,83%)
7. Singapore Airlines (14,55%)
6. ANA (14,46%)
5. Austrian (14,26%)
4. Qatar Airways (13,66%)
3. JAL (12,2%)
2. Iberia (11,82%)
1. KLM (11,47%)
Dacă acest articol vi s-a părut util, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: