Ce n-ați văzut la TV. Clipul emoționant care a cucerit rețelele de socializare zilele acestea

FOTO: Captură video - Adidas Break Free (Eugen Merher)
FOTO: Captură video - Adidas Break Free (Eugen Merher)

Eugen Merher, student la Academia de Film Baden-Württemberg din Germania, a făcut, din proprie inițiativă, un clip publicitar pentru Adidas, care a devenit viral la începutul acestui an, după ce a fost publicat de The Huffington Post și apoi preluat de mai multe publicații online.

Clipul publicitar al tânărului student la Film îl are ca personaj principal pe un pensionar internat într-un sanatoriu. Acesta, un fost sportiv de performanță, își aduce aminte de perioada sa de glorie după ce vede o pereche veche de pantofi de alergat Adidas și încearcă de mai multe ori să iasă afară la alergat.

Videoclipul motivațional, postat la jumătatea lunii decembrie pe rețelele de video sharing Youtube și Vimeo, dar și pe Facebook, a ajuns viral săptămâna aceasta și a strâns milioane de vizionări. Cei mai mulți utilizatori au spus că i-au emoționat clipul și i-au cerut regizorului să-și continue munca.

„L-am văzut de zeci de ori și de fiecare dată am lacrimi în ochi. Și mi-am propus mai mult ca niciodată ca anul acesta să eliberez spiritul: să fac foarte mult sport. Să faci și alte reclame”, e reacția lui Nicole Trendal, o utilizatore Youtube.

Eugen Merher spune că le-a trimis reclama, proiectul său independent, și celor de la Adidas, însă aceștia nu s-au arătat interesați.

„Am încercat să o trimitem la departamentul de comunicare de la Adidas, însă nu am primit niciun fel de reacție”, le-a spus regizorul Eugen Merher celor de la The Huffington Post.

Reporter Greatnews, Ionuț Fantaziu a fost jurnalist în redacțiile Opinia Studențească, Ziarul de Iași, Evenimentul zilei, Yahoo News și a colaborat cu diverse publicații din domeniul științei și tehnologiei.