Cât a vândut eMAG în primele ore de la începerea Black Friday

Cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, Black Friday 2019, ajuns la ediția cu numărul nouă, a început la eMAG în această dimineață la ora 7:25. Interesul pentru eveniment este în creștere și în prima jumătate de oră de la start eMAG a înregistrat comenzi de peste 115 milioane lei. Sunt disponibile peste 3.500.000 de produse cu reduceri mari, iar oferta se va suplimenta de-a lungul întregii zilei, anunță eMAG.

La momentul începerii campaniei, pe platformă erau peste 220.000 de oameni, care au plasat peste 100.000 de comenzi în primele 10 minute.

Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au venit din București, Cluj-Napoca, Sibiu, Iași, Slatina. Plata cu cardul are o pondere de 39% din totalul comenzilor.

Comenzi la începutul campaniei

  • 115 milioane lei după 30 de minute
  • 100 milioane lei în 23 de minute
  • Peste 100.000 de comenzi in primele 10 minute
  • Volvo XC 90 de 59.000 euro în primele minute
  • 000 de produse au fost comandate cu livrare în puncte de ridicare easybox

Anul acesta, eMAG împreună cu firmele de curierat au dezvoltat semnificativ ecosistemul de livrare, astfel încât experiența clienților să fie mult îmbunătățită: 70% dintre comenzile de Black Friday vor fi expediate în primele cinci zile, iar restul vor fi livrate până pe 28 noiembrie. Clienții pot alege soluția de livrare care se pliază cel mai bine pe nevoile și programul lor: livrare prin curier sau ridicare personală. Comenzile vor fi livrate prin curier de FAN Courier și Sameday sau pot fi ridicate personal din cele 16 showroom-uri din întreaga țară, de la cele 625 de oficii Poșta Română sau deschizând sertarele celor 250 de lockere easybox.

Pentru a beneficia de o experiență foarte bună de navigare și căutare în site in ziua de Black Friday, eMAG a investit 3 milioane de euro în servere, servicii de hosting, cloud și dezvoltare.