Care sunt mașinile care au trecut cel mai rar pe la mecanic pentru reparații

FOTO: jaygeorge/Pixabay.com
FOTO: jaygeorge/Pixabay.com

Technischer Überwachungsverein (TÜV), asociația din Germania formată din companii independente care testează, inspectează și certifică tehnologiile, produsele și sistemele pentru a preveni pericolele, accidentele și daunele, a publicat, ca în fiecare an, un raport cu privire la mașinile care au mers mai rar sau mai des la mecanici pentru reparații.

Au fost cuprinse în această statistică 9,6 milioane de mașini evaluate în perioada iulie 2021 și iunie 2022.

În ceea ce privește mașinile mai noi, care au o vechime de 2-3 ani, cel mai rar au fost la mecanic pentru reparații modele mercedesbenz. Este vorba despre Mercedes-Benz B-Class și GLC.

Mercedes a ocupat podiumul și în ceea ce privește mașinile vechi de 4-5 ani. Dacă pe primul loc este Porsche 911, pe următorul loc este un Mercedes SLC. Modelul B-Class s-a mai situat printre primele 5 și în topul mașinilor care au fost mai rar la mecanic și au între 6 și 7 ani și 8 și 9 ani.

De asemenea, Mercedes Benz SLK este pe locul trei și la categoria mașinilor care au 10 – 11 ani. Pe primele două locuri s-au situat Porsche 911 și Audi TT.

La această categorie, de mașini care au între 10 și 11 ani, a intrat în top 10 și un model honda. Este vorba despre modelul Honda Jazz.

În statistica TUV apar și modele Dacia. Din păcate, acestea sunt la polul opus. Potrivit germanilor, la categoria mașinilor produse între 2010 și 2011, Dacia Logan este considerată cu cele mai multe probleme. De asemenea, Dacia Sandero ocupă un loc spre coada clasamentului și este depășită ca prezențe la mecanic de Kia Picanto și Fiat Panda.

Chiar și la categoria mașinilor care au o vechime de 2-3 ani, Dacia Duster și Dacia Logan ocupă ultimele locuri, statistica arătând că au fost cel mai des la reparații.