Buzăul are cel mai bun brand de oraș din Europa. A întrecut Parisul!

Logo-ul municipiului Buzău. Foto: Primăria Buzău

Brandul de oraș al municipiului Buzău a câștigat competiția europeană ”Transform Awards”, care a fost organizată la Londra.

Logo-ul ”Buzău Oraș deschis”, realizat în 2018 de către Adrian Mironescu, a fost câștigătorul întrecerii, depășind chiar și imaginea capitalei Franței, Paris.

”Este un moment extraordinar care, iată, lansează Buzăul şi pe mapamond. Este cea mai importantă publicaţie din domeniu care ţine această competiţie peste tot in lume, la New York, Londra, Dubai şi Shanghai”, a spus primarul Constantin Toma, pentru Adevărul.

Reprezentanții autorităților locale din Buzău au urmărit gala de la Londra în sala de consiliu, pe un ecran uriaș.

”Am început această poveste cu logo-ul în 2018 când a câştigat un tânăr de la Iasi, Adrian Mironescu care a lucrat cu noi pentru a defini un brand. Buzău oraş deschis viitorului, Buzău oraş deschis culturii, Buzău oraş deschis educaţiei, Buzău oraş deschis sportului, Buzău oraş deschis dezvoltării. Ne-am angajat pe un drum, să ducem Buzăul cât mai sus şi iată că sunt etape care se îndeplinesc, iar ceea ce s-a întâmplat în această seară este un moment extraordinar, care ne-a aşezat acolo undeva foarte sus şi lumea începe să ştie de noi atât din România cât şi din străinătate Vă mulţumesc pentru încredere! Un brand mare se face cu toţi buzoienii, chiar şi cei care m-au criticat. Este un rezultat extraordinar, sunt emoţionat, dar mă determină şi mai mult să merg pe acest drum”, a spus primarul Constantin Toma la finalul galei.

Gala „Transform Awards” este organizată de publicația internațională Transform magazine, care se ocupă de studiul și promovarea brandurilor la nivel mondial.


Cele mai noi articole ale noastre:

Exit mobile version