Banca Transilvania elimină comisoanele pentru cele mai folosite operațiuni bancare

bănci locuri de muncă banca transilvania
Foto: Evan Bench via Wikimedia Commons

Banca Transilvania a eliminat comisioanele pentru cele mai folosite operațiuni bancare începând de marți, 1 august, a anunțat banca într-un comunicat de presă.

Clienții persoane fizice ai Băncii Transilvania vor beneficia, începând cu 1 august, de comision zero la cele mai uzuale operațiuni bancare. Mai exact, comisionul va fi zero la încasările în cont BT din cont BT (intrabancare) realizate cu ordin de plată și la plățile din cont BT în cont BT (tot intrabancare) efectuate prin BT24 Internet Banking și Mobile Banking.

Tot azi Banca Transilvania a lansat și pachetul NELIMITAT în Rețeaua BT, care cuprinde gratuități sau abonament lunar la alegerea, în diferite combinații, a următoarelor produse și servicii: cont curent, card de debit BT Visa Electron, BT24 Internet Banking și Mobile Banking, respectiv SMS Alert.

Detalii despre pachetul NELIMITAT în Rețeaua Banca Transilvania:

Cont curent la Banca Transilvania + Card de debit BT Visa Electron: gratuit

Cont curent la Banca Transilvania + Card de debit BT Visa Electron + BT24 Internet Banking: 1 leu/lună

Cont curent la Banca Transilvania + Card de debit BT Visa Electron + BT24 Internet Banking + SMS Alert: 6 lei/lună

Cont curent la Banca Transilvania + Card de debit BT Visa Electron + BT24 Internet Banking si Mobile Banking + SMS Alert: 10 lei/lună

Cardul contactless de debit BT Visa Electron poate fi folosit la cumpărături în țară și în străinătate.

Comisionul este zero pentru emitere, administrare anuală, cumpărături achitate cu acest card, plata facturilor și pentru retragere de numerar de la bancomatele Băncii Transilvania.

Datorită numărului total de plăți realizate cu acest card în cursul anului trecut (39,4 milioane), precum și datorită valorii totale a sumelor cheltuite pe respectivul card (4.175 milioane lei), acesta a fost desemnat cardul de cumpărături al anului 2016.

Prin SMS Alert, clienții primesc pe telefonul mobil informații despre tranzacțiile cu cardul și despre banii din contul propriu.

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.