Au început lucrările la cea mai dificilă porțiune din Autostrada A0

Foto: Pagina de Facebook Irinel Ionel Scrioșteanu

Au început lucrările pe cea mai dificilă porțiune din Autostrada A0, numită și Autostrada București (noua șosea de centură a Capitalei). Este vorba despre podul lung de 1,3 kilometri de peste Lacul Cernica, ce este zonă protejată.

„Au început lucrările în zona protejată a celei mai dificile structuri de pe A0 – podul peste lacul Cernica. Am fost pe șantierul Lotului 4 al Autostrăzii București A0 Nord, pentru a verifica progresul lucrărilor pe acest lot, care, deși este cel mai mic ca lungime (4,47 km), este cel mai dificil, din cauza supratraversării cu un pod în lungime de 1,3 km a Lacului Cernica (arie protejată)”, a declarat Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor și Infrastructurii.

Potrivit oficialului, podul peste lacul Cernica era „ultima structură neatacată” și, totodată, „cea mai complexă și dificilă de pe întregul inel A0”. În acest moment, în această secțiune se realizează platforma de pământ în lac, se armează și cofrează riglele pilelor P1 și P2 și se aprovizionează cu carcasele de armătură necesare piloților.

„Lotul 4 Nord este cel care face joncțiunea cu Autostrada București – Constanța A2 prin nodul rutier de la A0 x A2, iar termenul de finalizare contractual este primăvara anului 2026. Având în vedere capacitatea de mobilizare a antreprenorului, consider că acest lot ar putea fi finalizat chiar la sfârșitul anului viitor”, a apreciat Scrioșteanu.

Lotul 4, cel mai scurt tronson din Autostrada A0, este construit de firma românească UMB, deținută de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu.

Foto: Pagina de Facebook Irinel Ionel Scrioșteanu

Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos:



Cele mai noi articole ale noastre:

Exit mobile version