Afacere profitabilă în sezonul rece: Vânzarea ceaiurilor

sursa foto: ceaiuritashi.ro Sezonul rece face o afacere profitabilă din vânzarea ceaiului

Intrarea în sezonul rece face din vânzarea ceaiurilor o afacere profitabilă, comparativ cu restul anului.

Creșterea vânzărilor de ceaiuri îi obligă pe angajați să stea peste program pentru a putea onora comenzile, iar companiile producătoare de ceai să angajeze personal suplimentar.

„Chiar în zilele acestea am mai angajat trei persoane, urmează să mai angajăm cinci persoane ca să putem face față solicitărilor clienților, este o perioadă de toamnă-iarnă în care a crescut foarte mult solicitarea de ceai”, a declarat Simion Florian, director general la Plafar.

Afacere profitabilă: O producție de 12.000 pachete/zi

Și cum vânzarea ceaiului merge foarte bine la Societatea Națională Plafar, angajații de acolo mărunţesc zilnic peste 500 de kilograme de plante medicinale pe care apoi le sortează și le ambalează manual.
În zilele bune, se produc chiar şi câte 12.000 de pachete pe zi.

„Da, se lucrează foarte mult, stăm și peste program, avem și comenzi foarte mari în perioada asta. E perioada ceaiurilor!”, după cum a afirmat o angajată, citată de digi24.ro.

Pe lângă comenzile din țară, Plafar trimite ceai și la export, în Canada, SUA sau Irlanda, reușind să vândă în străinătate 30% din producție.

„S-au dublat vânzările la ceai și mai ales pentru bolile de ficat, bolile respiratorii și pentru afecțiunile prostatei. Se cer foarte mult fructele în general”, a explicat medicul naturist Sorina Bonda.

Recomandările editorilor Great News: