Vinerea Neagră 2016. EvoMAG: Livrări foarte rapide de Black Friday

Reduceri EvoMAG
Reduceri EvoMAG

Vinerea Neagră 2016. EvoMAG propune și în acest an numeroase reduceri consistente la cumpărăturile făcute de Black Friday pe site-ul evomag.ro.

EvoMAG a anunțat că va demara campania de reduceri imediat după miezul nopții. Mai multe detalii:

Oferta de Black Friday 2016 la evoMAG

Un sondaj evoMAG arată că sumele alocate de români pentru Black Friday au crescut în ultimii ani. Un sfert din românii care au participat la studiul magazinului online spun că vor cheltui peste 1.000 de lei în Vinerea Neagră 2016. Mai mult de un sfert au precizat că vor cheltui și mai mult de 1.000 de lei. Majoritatea românilor, însă, vor scoate din buzunar cel puțin 500 de lei.

Bărbații cheltuiesc mai mult de Black Friday, în timp ce doar 20% dintre femei sunt dispuse să cheltuiască peste 1.000 de lei de Black Friday, 45% dintre femei optând pentru cumpărături cu o valoare de sub 500 de lei.

Vinerea Neagră 2016. EvoMAG.ro: Toate livrările în 4 zile

Magazinul online evoMAG susţine că va livra jumătate din comenzi în cel mult două zile, urmând ca restul produselor să ajungă în maximum 4 zile. Calitatea livrărilor suferă în această perioadă, când unele comenzi ajung chiar şi la o săptămână distanţă de la procesarea comenzii.

EvoMAG.ro va începe campania de Black Friday pe 18 noiembrie, însă va avea multe reduceri pe tot parcursul weekendului 18-20 noiembrie.

Din generoasa ofertă a magazinului de electronice, peste 25.000 de produse vor fi reduse de Black Friday pe evoMag. Clienţii vor putea cumpăra televizoare la jumătate de preț şi laptopuri începând cu 799 de lei.

Vinerea Neagră 2016. EvoMAG.ro: Despre Black Friday

Majoritatea românilor (80%) doresc să cumpere produse cu preț redus de Black Friday 2016, iar peste o treime dintre cumpărători vor aloca pentru acest lucru cel mult 500 de lei, potrivit unui studiu recent.

Evenimentul dedicat cumpărăturilor din Vinerea Neagă 2016 este organizat de majoritatea retailerilor din România, în mediul online și offline între 18 și 20 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât evenimentul din Statele Unite ale Americii.

„Black Friday” a fost organizat pentru prima oară în România în 2011, iar 2015 a fost anul în care vânzările online le-au depășit, pentru prima dată, pe cele tradiționale, din magazin, cu venituri de peste 100 de milioane de euro.

Poate vă interesează? Oferta Quickmobile Black Friday 2016