Util pentru proprietarii de magazine online. Vei putea discuta cu clienții direct pe site, prin Facebook Messenger

Facebook pregătește o unealtă care, odată instalată de proprietarii unui magazin online, le va permite acestora să vorbească cu clienții direct pe site.

Aplicațiile de chat sunt deja foarte populare printre proprietarii de magazine online, care folosesc în prezent instrumente ca Zopim sau asemănătoare. Însă, niciuna nu are parte de colecția de popularitate și de colecția de date despre utilizator pe care o are în prezent Facebook.

Plugin-ul pentru chat-ul cu clienți permite firmelor să utilizeze o singură platformă – Facebook Messenger – pentru a gestiona discuțiile în direct cu clienții, indiferent dacă ajung pe Facebook sau pe site-ul de companie, spun reprezentanții rețelei de socializare.

De asemenea, este posibil ca acest tip de comunicare să fie mai accesibil pentru consumatorii care accesează de pe telefonul mobil site-ul de companie.

Clienții de astăzi se așteaptă ca afacerile să fie accesibile online, deci firmele trebuie să fie capabile să comunice cu ei acolo unde pot. Adăugarea acestei caracteristici înseamnă că întreprinderile vor avea o modalitate simplă de a vorbi cu clienții în timp real, pentru vânzări sau pentru serviciile de relații cu clienții. Și veți putea, totodată, să gestionați acele comunicații de la o singură platformă centrală care vă va oferi contextul și caracteristicile suplimentare de care veți avea nevoie, ca antreprenori.

În prezent, plug-in-ul este în stadiul de testare (closed beta) cu parteneri selectați ( inclusiv companii ca Adore Me, Air France și Mermaid Pillow), dar Facebook intenționează să deschidă această facilitate pentru mai mulți utilizatori în curând, scrie Small Business Trends, citat de startupcafe.ro.

„Messenger a schimbat modul în care comunicăm cu clienții noștri. Este rapid, personal și familiar – pentru echipa noastră și pentru clienți. Am descoperit că este cea mai simplă și cea mai naturală modalitate de a comunica cu clienții noștri și clienții potențiali pe parcursul întregii relații. Cu chat-ul pentru clienți, conversațiile de astăzi se vor simți la fel de conectate mâine, deoarece datorită Messenger-ului suntem capabili să avem context și istoric din interacțiunile anterioare”, spune co-fondatorul Mermaid Pillow, Tom Sailors.

Există chiar o pagina creată de Facebook în care cei interesați de această unealtă se pot înscrie, pentru a fi anunțați de rețeaua socială atunci când instrumentul devine disponibil și în cazul lor.

Susține proiectul Great News

Great News este o publicație independentă care prezintă zi de zi știri de real interes pentru publicul român. Resursele noastre financiare sunt însă limitate, iar pentru a realiza noi și noi proiecte jurnalistice avem nevoie de ajutorul vostru. Dacă ți-a plăcut acest articol și vrei să citești mai mult conținut asemănător, ne poți susține printr-o donație.

Jurnalist GreatNews, Dan Arsenie lucrează în presa centrală din 2007 şi a scris pentru publicaţii ca Evenimentul Zilei, realitatea.net şi Yahoo News România. Scrie cu pasiune reportaje şi portrete jurnalistice şi acordă o atenţie ridicată promovării oamenilor frumoşi şi a locurilor frumoase din România.