Logo pentru un oraș de provincie fără apă caldă, de două ori mai scump decât cel al Bucureștiului

galați
Orașul Galați. Foto: antrec-se.ro

Chiar dacă locuitorii săi nu mai au apă caldă de la începutul lunii mai, Primăria din Galați va investi 113.000 de lei, fără TVA, într-un logo.

Bucureștiul a cheltuit 50.000 de lei, fără TVA, pentru un simbol similar de curând. La Galați, primarul Ionuț Pucheanu (PSD) vrea să cheltuie de două ori mai mult.

Jumătate dintre cei aproape 250.000 de cetățeni ai Galațiului nu mai beneficiază de apă caldă de la începutul lunii mai, după ce sistemul de termoficare a încetat activitatea din cauza pierderilor uriașe.

Ofertele pentru noul logo pot fi depuse până în 23 mai. Iată câteva dintre cerințele pentru design-ul noului simbol al orașului: „să ofere publicului țintă o imagine atractivă, dar și corectă asupra oportunităților oferite de Municipiul Galați”, scrie Digi 24.

Câștigătorul selecției de oferte va trebui să furnizeze Primăriei, în termen de 20 de zile, logo-ul și un design pentru site-ul instituției.

Primăria Galațiului va aloca 110.000 de lei pentru organizarea ”Festivalului Scrumbiei 2017”, cât și 56.550 de lei, fără TVA, pentru transmiterea în emisiuni TV a ședințelor Consiliului Local Galați.

În același timp, 35.000 de apartamente din Galați nu au apă caldă. Pierderile lunare înregistrate de Primăria orașului cu furnizarea apei calde este de aproximativ 3,2 milioane de lei pe lună.