„Șoc și groază!” Clipurile false care au ajuns știri „senzaționale” în toată lumea

O companie din Australia a reușit să păcălească o lume întreagă prin intermediul unor clipuri false. Imaginile au ajuns subiecte de știri la marile televiziuni.

Numai pe Youtube au fost peste 200 de milioane de vizualizări, însă prea puțini au pus la îndoială veridicitatea imaginilor.

The Woolshed Company a dezvăluit într-un clip postat pe pagina sa oficială de Youtube, cum au manipulat imaginile și au creat timp de doi ani mai multe clipuri virale, potrivit Paginademedia.ro.

Aceștia spun că toate aceste clipuri false fac parte din campania „The Viral Experiment”.

Șeful companiei din Australia, Dave Christison, a spus că s-au căutat mai multe abordări, din mai multe domenii, pentru ca impactul clipurilor să fie cât mai mare.

Cei care au făcut campania spun că nu au investit nimic în promovarea clipurilor. Și cu toate acestea, au ajuns la știri, la televiziuni precum Fox sau CNN, dar și în Europa sau în Asia. Clipurile au fost știri și la televiziunile și pe site-urile din România. Iată demonstrația:

Dacă acest articol vi s-a părut interesant, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

avion 01

giphy