IKEA, compania suedeză care vinde mobilier pentru locuințe, a lansat o reclamă în care îi parodiază pe internauții care pun poze cu mâncarea lor pe Facebook și pe alte rețele de socializare.
Povestea din reclamă este plasată în trecut, cândva prin secolul al XVII-lea. Înainte de a începe cina, capul unei familii își oprește fiicele înfometate deoarece vrea ca mâncarea să fie imortalizată înainte de a fi consumată.
Cum pe atunci nu existau telefoane inteligente și nici aparate de fotografiat, singura modalitate de a păstra imaginea ospățului era pictura. Bărbatul cheamă un pictor care realizează rapid un tablou, iar apoi servitorii familiei plimbă pictura prin târguri, case private, saloane și piețe pentru ca oamenii să își arate aprecierea față de mâncarea reprezentată.
În loc de „Like-uri”, oamenii cărora le place mâncarea ridică degetul mare în sus.
Reclama realizată de IKEA se încheie cu mesajul „Este mâncare. Nu e o competiție. Hai să ne relaxăm!”.
Videoclipul s-a viralizat deja pe internet și a fost vizualizat de mii de internauți.
Îl puteți urmări mai jos:
Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.
Recomandările editorilor GreatNews:
TOP 20 Cele mai ciudate căutări pe Google
15 idei ieftine pentru decorarea casei cu obiecte ingenioase făcute din sfoară
România, 2016: Județul în care copiii au voie să se îmbolnăvească doar dimineața. Părinții ies în stradă
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: