Pățania unui grec în drum spre România. „Nu știți că se fură?”

FOTO: AquilaSol/Pixabay.com
FOTO: AquilaSol/Pixabay.com

Un grec a trecut printr-o experiență neplăcută în timp ce călătorea din țara natală spre România. Bărbatul, căsătorit cu o româncă, a depus o plângere la Protecția Consumatorului, după ce a rămas fără băgaj în autocar și mai spune că reprezentanții firmei de transport din România au refuzat să-l ajute.

Bărbatul s-a întors din Grecia săptămâna trecută, cu un autocar al firmei Lilian Express. Acesta și-a lăsat bagajul la cala, iar la destinație și-a dat seama că nu mai este acolo. Bărbatul nu știe dacă bagajul s-a pierdut sau a fost furat de un alt pasager care a coborât mai devreme.

„Mi-au spus că trebuia să am eu grijă de bagaj, că ei nu-şi asumă, că ce, «nu ştiţi că se fură?». Adică trebuia să cobor şi eu la fiecare oprire, de câte ori cobora un pasager, şi să caut printre bagaje, să văd dacă mai e acolo? De la Roman am fost trimişi şase persoane cu altă maşină, deoarece autocarul pleca la Suceava.

Atunci şoferul a spus că nu-l găseşte. A tot sunat soţia mea atât pe şofer, care a zis ca e posibil să se fi încurcat printre bagajele de Suceava, cât şi la firmă. Mereu ni s-a spus că persoana cu care trebuie să vorbim nu este”, a povestit grecul, Cristos Andrianopoulos, pentru cotidianul Ziarul de Iaşi.

Contactați de jurnaliștii de la Ziarul de Iaşi, reprezentanții Lilian Express au declarat că: „Deţinem asigurare de bagaje şi călători, dar asiguratorul nu despăgubeşte, este menţionat şi în condiţiile generale de călătorie (sunt menţionate pe bilet) că dânsul trebuia să aibă grijă de bagaj.

Regretăm acest incident şi ne pare rău că nu îl putem ajuta pe dl. Andrianopoulos Cristos în această situaţie”.

 

Reporter Greatnews, Ionuț Fantaziu a fost jurnalist în redacțiile Opinia Studențească, Ziarul de Iași, Evenimentul zilei, Yahoo News și a colaborat cu diverse publicații din domeniul științei și tehnologiei.