Cum creezi o identitate vizuală profesionistă pentru un brand

Atunci când îţi propui să ieşi în lume cu un magazin, fie el online sau unul tipic, sau cu un produs aparte, ai nevoie de o puternică identitate vizuala pentru acel magazin/produs/serviciu etc.

În primul rând, trebuie să ştim că identitatea vizuală nu trebuie să se bazeze doar pe inspiraţia celui care o concepe. Mai întâi, se realizează sondaje pe teren, în urma cărora aflăm direct de la consumator ce i-ar atrage la un magazin/produs/serviciu.

Abia apoi, pe baza acestor rezultate de teren, se trece la faza de inspiraţie, care presupune conceperea celui mai bun mesaj vizual pentru consumatori.

Identitatea vizuală este o responsabilitate a agenţiilor de branding. O agentie branding îţi poate concepe cel mai bun logo, cele mai atrăgătoare ambalaje şi şi cele mai inteligente cărţi de vizită ori ecusoane.

Atunci când alegi o astfel de agenţie, asigură-te că ai de a face cu profesionişti în domeniu.

Identitatea vizuală defineşte elementele vizibile ale unui brand – cum ar fi culoarea sau forma acestuia – care au principalul rol de a completa cuvintele în mesajul transmis potenţialilor clienţi.

Jurnalist GreatNews, Dan Arsenie lucrează în presa centrală din 2007 şi a scris pentru publicaţii ca Evenimentul Zilei, realitatea.net şi Yahoo News România. Scrie cu pasiune reportaje şi portrete jurnalistice şi acordă o atenţie ridicată promovării oamenilor frumoşi şi a locurilor frumoase din România.