Atunci când îţi propui să ieşi în lume cu un magazin, fie el online sau unul tipic, sau cu un produs aparte, ai nevoie de o puternică identitate vizuala pentru acel magazin/produs/serviciu etc.
În primul rând, trebuie să ştim că identitatea vizuală nu trebuie să se bazeze doar pe inspiraţia celui care o concepe. Mai întâi, se realizează sondaje pe teren, în urma cărora aflăm direct de la consumator ce i-ar atrage la un magazin/produs/serviciu.
Abia apoi, pe baza acestor rezultate de teren, se trece la faza de inspiraţie, care presupune conceperea celui mai bun mesaj vizual pentru consumatori.
Identitatea vizuală este o responsabilitate a agenţiilor de branding. O agentie branding îţi poate concepe cel mai bun logo, cele mai atrăgătoare ambalaje şi şi cele mai inteligente cărţi de vizită ori ecusoane.
Atunci când alegi o astfel de agenţie, asigură-te că ai de a face cu profesionişti în domeniu.
Identitatea vizuală defineşte elementele vizibile ale unui brand – cum ar fi culoarea sau forma acestuia – care au principalul rol de a completa cuvintele în mesajul transmis potenţialilor clienţi.