Google face angajări în România. Iată lista de joburi şi criteriile de selecţie

job_google_romania
Biroul din România al Google, companie care aniversează zilele acestea 13 ani de la înfiinţare, caută oameni de vânzări şi de marketing capabili să promoveze produsele şi serviciile Google în România şi Bulgaria.

Ce joburi sunt disponibile

Prima dintre oferte este pentru funcţia de Industry Manager. Rolul celui angajat pe acest post este de a furniza soluţii de publicitate consumatorilor şi oamenilor de afaceri. „Acest job combină găsirea de noi clienţi cu dezvoltarea relaţiei cu cei existenţi”, spun reprezentanţii Google România.

Angajatul va fi responsabil de relaţiile cu clienţii, dar va avea ca obiectiv şi consilierea clienţilor în sensul dezvoltării afacerilor lor. De exemplu, vei avea grijă ca proprietarul unui site care foloseşte servicii de publicitate de la Google (gen AdWords, AdSense) să primească consultanţă pentru a câştiga mai mulţi bani de la Google. Compania ar primi astfel, la rându-i, mai mulţi bani de la cei care comandă reclama pe Google.

O altă sarcină este dezvoltarea de strategii de vânzări pe termen lung şi scurt şi elaborarea de prezentări de vânzări.

MBA-ul, un mare avantaj la interviu

 

Candidatul trebuie să vorbească fluent engleză şi română. Trebuie să aibă studii superioare, iar un MBA reprezintă un avantaj. Un alt atu îl constituie „buna cunoaştere a produselor Google, cum sunt AdWords şi AdSense”. Mai multe despre acest job găseşti AICI.

Un alt post scos la concurs este de Agency Relationship Manager. Angajatul va trebuie să deschidă – sau, dimpotrivă, să închidă – afaceri. De asemenea, creşterea afacerilor existente pentru a maximiza veniturile este o altă sarcină. Vei sprijină echipa de vânzări a Google cu cercetări, analize de piaţă şi alte informaţii de mare interes.

CV online, cu scrisoare de intenţie inclusă

Trebuie să ai o bogată experienţă în vânzările online. MBA-ul este un mare avantaj, iar engleza – scrisă şi vorbită – trebuie să fie excelentă. Mai multe despre acest job găseşti AICI.

Dacă primele două joburi erau în vânzări, cel pe care vi-l prezentăm acum, scos de asemenea la concurs de Google, este în domneniul marketingului şi comunicării.

Postul oferit este cel de Product Marketing Manager. Angajatul se va ocupa de promovarea business to business a afacerilor Google în Bulgaria. Biroul va fi însă la Bucureşti sau la Varşovia (Polonia). Principalul rol va fi legat de programul Google For Agencies (Engage Program). Va trebui să porneşti, să dezvolţi şi să menţii Google Engage în Bulgaria. Totodată, vei recruta şi instrui agenţii de publicitate.

Candidatul trebui să vorbească fluent bulgară şi engleză, să înţeleagă mecanismele publicităţii online şi să dezvolte campanii de impact pentru promovarea programului. Mai multe despre job găseşti AICI.
Pentru a aplica, trebuie să dai click pe butonul Add to job cart, din partea de jos a paginii care prezintă jobul. Vei fi condus spre o pagină în care vei completa un soi de CV online, alături de o scurtă scrisoare de intenţie.

Google şi-a deschis birou în România în noiembrie 2010. Deocamdată, biroul se ocupă doar de vânzările şi marketingul produselor şi serviciilor Google, neavând angajaţi programatori.