Facebook testează o nouă funcție importantă

FOTO: Gerd Altmann/Pixabay.com
FOTO: Gerd Altmann/Pixabay.com

Reprezentanții Facebook au anunțat pe blogul oficial al rețelei sociale că au început să testeze o nouă funcție importantă, care le va permite utilizatorilor să afle mai multe informații despre sursa sau sursele unei știri.

Potrivit celor de la Facebook, această funcție are rolul de a oferi utilizatorilor instrumentele de care au nevoie pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză cu privire la ce știri aleg să citească, să distribuie și să creadă.

„Testăm, pentru linkurile către articole distribuite prin intermediul Facebook, un buton pe care oamenii îl pot folosi pentru a avea la dispoziție informații suplimentare fără a mai fi nevoie să acceseze alte site-uri.

Informațiile contextuale sunt extrase din Facebook și din alte surse, cum ar fi informații Wikipedia. În unele cazuri, dacă aceste informații sunt indisponibile, vom spune oamenilor asta, ceea ce poate fi de asemenea un context util”, anunță cei de la Facebook.

Specialiștii de la Facebook au început să lucreze la diverse metode de recunoaștere a știrilor false, mai ales după ce au apărut mai multe critici legate de faptul că rețeaua socială ar fi influențat alegerile prezidențiale din Statele Unite ale Americii.

În urmă cu două săptămâni, Facebook ar fi făcut o înțelegere cu investigatorii de la Capitol Hill pentru a transmite Congresului american date despre publicitatea achiziționată de ruși pentru a influența campania prezidențială din 2016, în timp ce CEO-ul Mark Zuckerberg a promis să ia măsuri suplimentare pentru a proteja „integritatea alegerilor libere și corecte”.

Zuckerberg a declarat că Facebook va continua o anchetă internă mai aprofundată asupra modului în care organizaţii din exteriorul ţării ar fi putut utiliza platforma în 2016.

„S-ar putea să găsim mai multe şi, dacă o vom face, vom continuă să colaborăm cu guvernul în acest sens”, a spus Zuckerberg în timpul transmisiei de pe Facebook Live.

Reprezentanţii Facebook au declarat în luna septembrie anchetatorilor din Congresul american că analiştii din cadrul companiei au descoperit că au vândut anunţuri plătite unei companii ruseşti, în timpul campaniei prezidenţiale din Statele Unite şi că anunţurile vizau o anumită categorie de alegători.

O parte a anunţurilor, care au început să fie distribuite în vara anului 2015, aveau legături cu doi candidaţi, Donald Trump şi Hillary Clinton. Cu toate acestea, reprezentanţii au refuzat să spună care dintre candidaţi erau favorizaţi de anunţuri.

FOTO: Gerd Altmann/Pixabay.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here