Doi tineri pasionați de jocuri de strategie au dezvoltat o afacere inedită

Nevoia de socializare există încă și în afara spațiului virtual, iar mulți tineri aleg să își petreacă timpul liber construind diverse lucruri sau stau ore întregi să descifreze indicii.

Cătălina Șuteu și Andrei Stanciu sunt doi tineri de 29 de ani care sunt pasionați de jocuri de strategie și au aflat în timpul unei vacanțe la Londra de un joc care face furori printre alte persoane de vârsta lor.

„Escape the Room” este un joc în care participanții trebuie să descopere indicii ascunse într-o cameră, într-o perioadă de timp limitată. Numai așa pot ieși de acolo, iar inteligența și ingeniozitatea sunt folosite din plin pentru a rezolva acest „puzzle”.

„Nu am reuşit atunci să mergem, dar ideea ne-a rămas în minte. Anul acesta am tot citit despre joc, aşa că i-am propus lui Andrei să încercăm şi noi ceva de genul ăsta, fără să ştim propriu-zis cu ce se mănâncă. Am cochetat o perioadă cu ideea, iar prin luna iunie am început să căutăm mai multe informaţii. Aşa am şi aflat că s-au deschis câteva şi în România, în Bucureşti şi la Cluj.“

Cei doi au vizitat centrele deja deschise în București și au observat modul de funcționare, iar mai apoi au adaptat ideile lor într-una dintre camerele pe care o au la subsolul casei.

„I-am vizitat pe cei din Bucureşti, ni s-a părut şi mai interesant conceptul şi am decis să punem ideea în aplicare. Am deschis o primă cameră la noi acasă, în subsol, şi am chemat mai mulţi prieteni să o testeze. Le-a plăcut foarte mult, au venit şi ei cu diverse sugestii şi comentarii, aşa că în luna iulie ne-am apucat serios de treabă. Am terminat scenariul şi pentru o a doua cameră, iar în paralel am căutat spaţiul potrivit“, au declarat Cătălina și Andrei pentru businessmagazin.ro.

„În luna august, ne-am ocupat de amenajarea camerelor, am vrut să facem o treabă profesionistă de la început, fără jumătăţi de măsură. Ne-au vizitat, la rândul lor, cei care mai au astfel de spaţii în Bucureşti; ne recomandăm reciproc, pentru că nu este o piaţă pe care să existe concurenţă, este o afacere în care clientul, după ce intră, devine oarecum dependent. Odată ce termină camerele disponibile într-o casă, caută automat alte locaţii.“

Pentru această afacere, Cătălina și Andrei au avut nevoie de aproxiativ 14000 de euro și au reușit să ajungă cu încasările la nivelul cheltuielilor chiar din prima lună. Ei promovează jocul „Trapped” pe rețelele de socializare, iar vedetele care le-au călcat pragul i-au ajutat foarte mult să câștige notorietate.

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Jurnalist GreatNews, Dan Arsenie lucrează în presa centrală din 2007 şi a scris pentru publicaţii ca Evenimentul Zilei, realitatea.net şi Yahoo News România. Scrie cu pasiune reportaje şi portrete jurnalistice şi acordă o atenţie ridicată promovării oamenilor frumoşi şi a locurilor frumoase din România.