Antreprenoarea din România care face 120.000 de euro pe an. Afacerea care i-a adus succesul

cristina dărvăreanu palmiye
Cristina Dărvăreanu. Foto: businessmagazin.ro

De profesie contabilă, Cristina Dărvăreanu din București a fost dintotdeauna o iubitoare a deserturilor, așa că la un moment dat a decis să își lanseze propria afacere în acest domeniu: Palmiye. Acum, la 2 ani de începerea businessului, are o cifră de afaceri de 120.000 de euro pe an.

Cristina Dărvăreanu a cumpărat în urmă cu 2 ani un laborator de deserturi, iar în 2016 și-a lansat și o cofetărie în centrul comercial Promenada Mall, relatează businessmagazin.ro. Brandul Palmiye se bazează atât pe vânzări de dulciuri în cofetărie, cât și online.

„Mi-am dorit dintotdeauna să fiu antreprenoare, să transform o pasiune în afacere“, a povestit Cristina Dărvăreanu pentru sursa citată.

Investiţia iniţială a fost de 50.000 euro, însă pe parcursul ultimilor doi ani a cumpărat echipamente cu o valoare de peste 50.000 de euro. Astfel, până în acest moment, a ajuns la o investiție de 100.000 de euro din surse proprii.

Gama de produse a Palmiye cuprinde peste 50 de sortimente – dulci, mai puţin dulci şi dietetice (fără zahăr). Printre produsele vândute se numără:

– torturile (aniversare, de nuntă, de botez, pentru copii etc)
– candy bar (macarons, cupcakes, acadele, turtă dulce etc)
– praline, fursecuri, eclere
– prăjituri, mini-prăjituri, biscuiți, tarte
– produse de patiserie (dulci sau sărate)

Acum, Cristina Dărvăreanu vrea să deschidă un al doilea punct de vânzare Palmiye, în Centrul Vechi din Bucureşti.

torturi palmiye
Foto: palmiye.ro
torturi palmiye
Foto: palmiye.ro
torturi palmiye
Foto: palmiye.ro
torturi palmiye
Foto: palmiye.ro
torturi palmiye
Foto: palmiye.ro

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.