Colecția de iarnă DNA: fesuri pentru românii de rând, „zebre” pentru corupți

Fes DNA

Inspirat de popularitatea foarte mare pe care a început să o aibă Direcția Național Anticorupție, un român s-a gândit să facă fesuri cu însemnele instituției, potrivit jurnaliștilor de la Știrile TVR.

Potrivit unui sondaj de opinie realizat în ultima perioadă, aproape 70% dintre români au încredere în DNA, la fel de mulți ca și în Biserica Ortodoxă.

„Plimbându-mă pe stradă, la un moment dat, am întâlnit un grup de tineri, 15 – 16 ani, unul dintre ei vorbea la telefon și spunea – „Lasă bucheala, am dosarul tău și ți-l bag la DNA”. Ceea ce înseamnă că DNA a ajuns un brand național”, a spus pentru Știrile TVR Octavian Viorel, specialist în publicitate, cel care a avut ideea fesului DNA.

Cei de la Direcția Națională Anticorupție spun însă că nu au de gând să comercializeze vreodată produse pe care să scrie DNA.

„DNA, în calitate de deținător al mărcii înregistrate la OSIM, are drept exclusiv de utilizare a însemnelor susceptibile de reprezentare grafică din conținutul mărcii”, a fost răspunsul instituției.

output_UjjRiO