Coca-Cola va lansa o băutură alcoolică

Coca-Cola. Foto: Pixabay
Coca-Cola. Foto: Pixabay

Pentru prima oară în istoria de 125 de ani a celebrei companii americane de băuturi, Coca-Cola va lansa un produs alcoolic.

Compania Coca-Cola va lansa băutura carbogazoasă alcoolică în Japonia, dorind să intre pe piața tot mai mare deschisă de Chu-Hi, o băutură aromată, care conține și o băutură spirtoasă locală numită shochu.

Produsul are un conținut cuprins între 3% și 8% de volum alcool.

Un reprezentant al companiei americane în Japonia a spus că ”este un experiment modest pe o porțiune specifică a pieței noastre”, potrivit BBC.

”Nu am experimentat în categoria băuturilor ușor alcoolice, dar este un exemplu de cum putem să continuăm să explorăm oportunitățile din afara domeniului nostru principal”, a spus Jorge Garduno, președintele Coca-Cola Japonia.

Este destul de greu de crezut că produsul va fi vândut și în afara Japoniei.

Chu-Hi, o abreviere a cuvintelor Shochu highball – a fost promovat ca o alternativă la bere, fiind foarte popular mai ales în rândul femeilor.

Marile firme de bături ale Japoniei, precum Kirin, Suntory și Asahi, oferă varietăți ale acestei băuturi și experimentează cu diferite arome.

Cele mai populare arome sunt cele citrice, precum grepfrut sau lămâie, însă băutura este disponibilă și cu gust de struguri, măr sau piersică.

Băuturile alcoolice carbogazoase, numite alcopop, au început să devină foarte populare în Europa în anii ’90, când produse precum Hooch, Reef, Smirnoff Ice sau Bacardi Breezer au invadat piața.

Aceste băuturi sunt, însă, destul de controversate, criticii avertizând că îi încurajează pe tineri să consume alcool în cantități prea mari.