Cea mai bună oaie e Lamborghini. Ce peisaje din România i-au impresionat pe italieni

FOTO: Lamborghini
FOTO: Lamborghini

Datorită peisajelor spectaculoase pe care le oferă Transfăgărășanul, România s-a ales cu o reclamă spectaculoasă făcută de Lamborghini, celebrul brand italian de mașini sport.

Șase Lamborghini Huracan au traversat „ținutul lui Dracula, unul dintre cele mai spectaculoase drumuri din lume”, spun reprezentanții constructorului italian de mașini.

„Drumul urcă printre cei mai înalți munți din România și o oferă o priveliște care îți taie respirația. Peisajele se schimbă cu rapiditate, trecând de la terenuri aride la văi bogate în vegetație”, se spune pe site-ul oficial al Lamborghini.

Convoiul a plecat din Sibiu, a trecut prin satul Cârțișoara și apoi a tăiat munții Făgăraș. Mașinile Lamborghini au ajuns la Bâlea Lac, cel mai înalt punct și „au coborât spre barajul Vidrau, trecând și pe la ruinele castelului Vlad al III-lea al Țării Românești, care l-a inspirat pe Bram Stoker pentru a crea personajul contelui Dracula”.

Anul trecut, compania Ford a realizat o serie de șase clipuri cu cele mai bune șosele din Europa. Printre ele este și Transfăgărășanul.

Descris de britanicii de la Top Gear drept unul dintre cele mai impresionante drumuri din lume, Transfăgărășanul a fost lăudat și de jurnalistul auto și fostul pilot de curse Steve Sutcliffe, care a condus pe serpentinele șoselei românești în cadrul documentarelor realizate de Ford.

Ministerul Turismului a fost arătat de multe ori cu degetul din cauza faptului că nu au făcut campanii cu impact, care să atragă cât mai mulți turiști. Luna trecută s-a ajuns la concluzia că brandul de țară, celebra frunză a Elenei Udrea, ar trebui schimbat. Una dintre propuneri a fost Miorița.

„Am venit cu o idee, să ne folosim de simboluri naționale cum este Miorița, să ne folosim de legendele României pe care le avem din trecut, în așa fel încât să facem o altfel de promovare. Să schimbăm puțin strategia și eu am lansat o idee principială, că de aceea este comitet consultativ în Turism, să ne consultăm.

Bineînțeles că cineva de acolo a luat în bășcălie și a trebuit să înceapă să fie de rea-credință și să analizeze altfel această discuție”, declara în urmă cu aproximativ o lună ministrul Turismului, Mircea Dobre.

Imediat a intervenit și ministrul Agriculturii, Petre Daea, care a susținut că oaia ar trebui să fie brand național.

„Oaia a unit generaţii, oaia a descoperit muntele şi a populat muntele. Oaia a dat mâncare şi ne-a îmbrăcat, oaia a dezvoltat industria lânii, oaia a creat localităţi, a generat comune şi frumoase comune, uitaţi-vă în Sibiu, oaia a sudat generaţiile, tata cu fiul, bunicul cu nepotul.

Mărginimea Sibiului este construită din lâna oii, din brânza oii, din mielul oii. Astăzi, sigur că oaia are doar dorinţa de a fi înţeleasă de toţi”, a spus ministrul Agriculturii, potrivit sursei citate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here