„Cățelul pierdut”, clipul care a cucerit Youtube-ul și finala Super Bowl

Super Bowl, cea mai mare sărbătoare anuală din sportul american, și-a desemnat câștigătorul. Finala ligii de fotbal american, NFL, în care s-au întrecut The Seattle Seahawks și New England Patriots, s-a jucat în Arizona, pe stadionul Univeristății din Phoenix.

Învingători, cu 28 la 24, au fost cei de la New England Patriots, care au devenit a șasea echipă din istoria fotbalului american care câștigă de cel puțin patru ori finala.

În jurul acestui spectacol sportiv e o adevărată industrie a entertaimentul, având în vedere că este urmărit de aproape 1 miliard de telespectatori din întreaga lume.

Ca în fiecare an, spațiul publicitar este foarte scump, iar companiile fac spoturi speciale pentru acest eveniment. Anul acesta, la NBC, televiziunea care a transmis finala, 30 de secunde de publicitate au costat în jur de 4,5 milioane de dolari.

Anheuser Busch InBev, producătorul Budweiser, a cumpărat cel mai mare spațiu comercial. Reclama la berea Budweiser, făcută special pentru Super Bowl, a fost postată înainte de finală pe Youtube și a devenit virală.

„Lost Dog” a făcut în câteva zile peste 20 de milioane de vizualizări. De altfel, Budweiser nu este la prima reclamă în care are ca actori principale animale, căței și cai. Iată reclama de anul acesta:

Reclama din 2014 de la finala Super Bowl:

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Recomandările editorilor GreatNews:

Un român, ales Fotograful anului 2014 în Australia
Genii în licee românești. Elevi, în competiție NASA
Traian Băsescu, din nou bunic. Cum arată fiul Elenei Băsescu